lauantai 15. helmikuuta 2014

PullipPullipPullipPullipPullipPullipPullipPullip ♥

Tää otsikko on jotain niin sekaista mutta älysitte kyllä mistä on kyse..

Siis olen saamassa tässä lähi aikoihin pullippia (n. vuoden no ei nyt ihan mut melkein) odotuksen jälkeen :-) kaverini etsii minulle Japanista yhtä tiettyä nukkea mutta se selviää sitten B). Halleluujaaaaaaa saisinpa sen nuken nyt käsiini jajajajajjajajajajaaajajajajajjajajajajajja oon ostellukki sille jo vähä kaikkee :D okei mitä pulinoita! :D

Mutta siis olen siis perustanut tulevalle nukelleni jo valmiiksi blogin, johon tulen kirjoittelemaan hänen elämästään ja siellä tulee olemaan kuvia, shootteja ja varmaan jossain vaiheessa väsään KT:takin :3

EN siis ole lopettamassa MH nukkeilua vaikka pullip nuket ovat kiinnostaneet aika kauan enemmän mutta kumminkin c: eli jatkan täällä samaan malliin... Eli jos sinua kiinnostaa minun pullip blogi niin osoite on tässä ja liitykkääs lukijoiksi! :3 ps. olen vaihtanut nimimerkkiäni: nykyään se on roosaemilia ennen se oli glittermarsu.

love-pullip-dreams.blogspot.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti