tiistai 19. marraskuuta 2013

Joulu on taas, joulu on taas...




Nyt näin ihan alkuun _Anteeksi_ etten ole tehnyt postauksia n. KUUKAUTEEN!!!??? Miten tämä voi olla edes mahdollista :o ehkä mä vaan oon unelmoinu liikaa järkkäristä c: nojoo asiaan..

Oispa jo joulu ja tulis lunta ♥ kuvat on joulu aiheisia + pari monsteri kuvaa abbeysta :3 mutta juu tää on nyt vaa tällänepikku postaus hihi :> ainiii kävin viikonloppuna kaverin Hertan synttäreillä ja siellä oli aiheena pikkujoulut ja nyt tuli oikee kunno joulufiilis päälle :3 (;



6 kommenttia:

  1. jee sä postasit mutta oisit voinu postata enemmän nukke kuvia kun tää on kuitenkin nukke blogi ja sä postasit edelliseenkin blogi kirjoituksees kaikkia muita kuvia nii mut kiva että sä postasit tää on yks mun lempi blogeista nwn

    VastaaPoista
  2. Kiva ku tykkäät mun blogista! :)

    //mut joo, tää oli nyt vaaa tälläne joulupostaus. Mut pyrin nyt sitten jatkossa kuvailemaan enempi monstereita. c:

    VastaaPoista
  3. Ihania kuviaaah! Ja söpö tuo tonttu led valo jaja tuunattu tonttulakki :33 (xD) Mistäköhän ne sait? :D Kiitos synttäreistä oli kivaa c:

    VastaaPoista
  4. Arvaa miten mä pompin kun näin et olit tehny postauksen XD

    VastaaPoista
  5. Tykkääsä Isac Elliotista kun mä oon ellioteer nii mietin vaa ♡

    VastaaPoista