tiistai 20. elokuuta 2013

Jinarife Long

Heippa rakkaatlukijamuruseni! ♥ Anteeksi HIRVEÄ postaustaukoni. Nuket eivät ole lähiaikoina kiinnostanut niin hirveästi (toisinsanoenenjaksatehdäpostausta) :D Mutta siis nyt on arki alkanut, joten postaustahti tiivistyy varmaankin. Kiitos teille jotka ovat jaksaneet pysyä lukijoinani vaikka taukoja on kertynytkin! :)

Ja sitten toiseen asiaan... Sain joskus HEINÄKUUSSA jo yhden nuken synttärilahjaksi ja hän on..otsikosta päätellen Jinarife Long!

Hihij, siellähän se kaunokainen on (joltatosintippuuhäntäjatkuvasti) & takana kukoistaa lehteni :D

7 kommenttia:

  1. Kateuskuolema :DD

    Ps. Kirjoitin tän kommentin miun iiPadilla :D Saatiin ne tänään ^.^ Oleellista informaatiota... Ootko kokeillut ihan vaan tökätä sitä häntää niin syvälle kun menee?

    VastaaPoista
  2. Hehe, kiitos! Kiitos jumala! Vihdoin Ropzu teki postauksen! Olen vinkunut sitä häneltä niin kauan!! xD <--ÖÖÖHHH... Nojoo mutta hieno nukke, ja multaki putoo se häntä koko ajan!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä on aika törkeetä, että yrität viedä kunnian kaikista postauksista -_-'

      Poista
    2. Ai mä??! :0 Toi oli vaa läppää! Ja sitä paitsi Ropzu on mun tosi hyvä kaveri!!!!

      Poista
  3. Jina on ihana mutta mutta... Yääääääh yhy yhy yyyyy en saanu sitääh

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille! :3
    Ja silvery, juu olen mutta ei tahdo siinä pysyä (;
    Ja anonyymi: Miten niin kunnian ?
    Ja anonyymi 2: lälälää :P

    VastaaPoista